עפרן - תיירות אתגרית בישראל

חבילת עליה לרגל לארץ הקודש

מעיינות חמים בקו חוף ים המלח

יום 04 - קיסריה פיליפי והר תבור

יום 1 – קיסריה מריתימה, הר הכרמל ונצרת

יציאה לקיסריה מריטימה, הבירה העתיקה של המחוז הרומאי של פלסטין פרימה. נראה חורבות רומיות וצלבניות, יחד עם הנמל שממנו נלקח סנט פול בשבי לרומא. ממשיכים לחיפה בה נבקר בהר הכרמל ובמערת אליהו. תיהנו מנופים פנורמיים של הים התיכון ושל העיר חיפה. אחר הצהריים נבקר בנצרת בבזיליקת הבשורה בה נחגגת המיסה הקדושה*. לאחר המיסה, התפלל לפני המערה שבה התקיימה הבשורה. לאחר מכן לכו אל סדנת כנסיית סנט ג'וזף, שם גברים יקדישו את משפחותיהם לראש המשפחה הקדושה. במידת האפשר, הצוות שלנו יתכנן עבורכם ביקורי פתע בנצרת. לאחר מכן, חזרו למלון שלכם לארוחת ערב וללילה השני של שהייה של 4 לילות.ארוחת בוקר וערב כלולות.

 

יום 2 – קיסריה פיליפי והר תבור

התחילו את היום בביקור בקיסריה פיליפי היפה, שם הכריז פטרוס על המשיח כבן האלוהים וקיבל את מפתחות המלכות. לאחר מכן סעו להר תבור, אתר השינוי של ישו. מיסה מתוכננת כאן. חווה את הנופים מהמקום שבו ראו פטרוס, ג'יימס ויוחנן את האדון המהולל עם משה ואליהו. לאחר מכן, חזרו למלון לארוחת ערב והשלישי של שהייה של 4 לילות. ארוחת בוקר וערב כלולות.

יום 05 – קאנה, הר המנוחות, טבחה, שייט בסירה בכנרת, ארוחת צהריים של דג פטרוס הקדוש, ראשות פטרוס הקדוש, כפר נחום

יום שישי, 20 בנובמבר, 2020
לאחר ארוחת הבוקר, סעו לאתר שבו ביצע ישו את הנס הראשון שלו, קאנה, שם מחכה הפתעה לאותם זוגות נשואים שמשתתפים. לאחר מכן ממשיכים לחופי הכנרת לביקור בהר המנוחות בו זכורה דרשת ההר. נסיעה לטבחה (עם הפסיפס העתיק המפורסם שלו המנציח את נס ריבוי הלחם והדגים). צאו לשיט בלתי נשכח על אותו אגם בו צעד ישו, הכנרת (הידועה גם בשם אגם גנסרת או ים טבריה). תיהנו מארוחת צהריים טעימה של דגים (דג פטרוס הקדוש). לאחר ארוחת הצהריים, המשיכו לכנסיית ראשונות פטרוס (שם פטר מכריז על אהבתו לישו שלוש פעמים). לאחר מכן נמשיך לכפר נחום, לראות את חורבות בית הכנסת העתיק ובית פטרוס הקדוש. ביקורי הפתעה אפשריים אם הזמן מאפשר. מיסה קדושה* שתחוג בכנא. חוזרים לארוחת ערב במלון שלנו.ארוחת בוקר, צהריים וערב כלולים.

יום 06 – נהר הירדן, יריחו ובית לחם

שבת, 21 בנובמבר, 2020
ביציאה מהגליל ובירידה דרך בקעת נהר הירדן, אנו מגיעים לאתר האמיתי של טבילתו של ישוע ליד נהר הירדן. לאחר מכן, סעו ליד החפירות של יריחו, של העיר המאוכלסת ברציפות העתיקה בעולם. בקרו בעץ זכיוס המפורסם, כמו גם בקהילה הקתולית של הרועה הטוב ובבית הספר שבו נחגגת המיסה הקדושה*. לאחר מכן, צפו בהר הפיתויים שבו התפתה ישוע על ידי השטן. סיים את היום בבית לחם באחד מהמלונות האהובים עלינו בבעלות נוצרית (לילה ראשון מתוך 5). ארוחת בוקר וערב כלולות.

יום 07 – עין כרם, העיר החדשה, המוזיאון הישראלי: מגילות ים המלח ודגם ירושלים וים המלח

יום ראשון, 22 בנובמבר, 2020
סעו לעין כרם, מקום הולדתו של יוחנן המטביל בו חוגגים את המיסה הקדושה*. בעקבות תהלוכת מחרוזת תפילה כשאנחנו מטפסים לכנסיית הביקור, מקום ביתם של אליזבת וזכריה. לאחר מכן ממשיכים לעיר החדשה, חולפים על פני האוניברסיטה העברית והכנסת, ביקור במוזיאון הישראלי ובהיכל הספר (תערוכת מגילות ים המלח) ולאחר מכן לדגם השני של ירושלים העתיקה. לאחר ארוחת הצהריים, אנו נוסעים מזרחה לביקור בקומראן (ביתה של מובלעת האיסיים) ולראות את המערות בהן הוסתרו מגילות ים המלח. לאחר מכן, רדו לנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ כדי לטבול במים הטיפוליים של ים המלח. האם ידעת? חזרה לבית לחם ללינת לילה. ארוחת בוקר וערב כלולות.

יום 08 – בית לחם

יום שני, 23 בנובמבר, 2020
התחילו יום נפלא בבית לחם, ותראו את כנסיית המולד ומתחתיה את מערת הולדתו של ישו. המיסה הקדושה* התבקשה במערה שבה תרגם סנט ג'רום את התנ"ך ללטינית או בקבר התמימים הקדושים. לאחר מכן, אנו מתחלקים לקבוצות קטנות כדי לחלוק ארוחת צהריים בבתים של משפחות נוצריות מקומיות. לאחר ארוחת הצהריים ניסע לעיירה בית סאחור בה נמצא את שדות הרועים, המאוכלסים על ידי נוצרים במשך מאות שנים. ביקורי הפתעה אפשריים אם הזמן מאפשר. ארוחת בוקר, צהריים וערב כלולים.

יום 09 – הר הזיתים, גת שמנים, מערת הבגידה, הכותל המערבי, הר ציון, עמק קדרון וארמון כיפאס

יום שלישי, 24 בנובמבר, 2020
הבוקר אנחנו נוסעים להר הזיתים לתצפית נפלאה על ירושלים. ראו את מקום ההתעלות ואת כנסיית פאטר נוסטר (אתר בו נלמדה לראשונה תפילת "אבינו") ולצעוד בדרך של יום ראשון של הדקלים. למרגלות הגבעה רואים את גן גת שמנים עם עצי הזית העתיקים שלו ואת כנסיית כל העמים (עם הסלע שבו התפלל ישו בייסורים). כאן חוגגים את המיסה הקדושה*. לאחר מכן בקרו בכותל המבכיין (או המערבי), עם נוף של מסגד אל-אקסה וכיפת הסלע. צפו בסצנה של בריכת ביתסדה של ריפוי המשותק של ישו ליד מי הבריכה המבולבלים. ראה את האתר המכונה אנדרטת דוד ולאחר מכן בקרו ב-Caenaculum, המקום בו התרחשה הסעודה האחרונה וכן את ירידת רוח הקודש בחג השבועות. תתקרבו לעמק קדרון ותראו את בריכת השילוח ואת St.ארוחת בוקר וערב כלולות.

יום 10 – העיר העתיקה של ירושלים, מקדשים נוצריים, תערוכת איש התכריכים

יום רביעי, 25 בנובמבר, 2020
התחילו את היום מוקדם מאוד, מתפללים לתחנות הצלב בעודנו צועדים בדרך הצלב האמיתית (ויה דולורוזה), ומסיימים בכנסיית הקבר, שם נצלב ישו (גולגולתא) ו נקבר, ואז קם שוב. המשך למיסה בלתי נשכחת* בקבר או בגולגולתא (בהמתנה לאישור). לאחר מכן בקרו בכנסיית סנט אן (מקום הולדתה של מריה הבתולה) ובבריכת בת'סדה הסמוכה. סיימו את היום בתערוכה מדהימה מיוחדת במינה בשם "איש התכריכים" במיסיון הוותיקן בירושלים. חזרו למלון לארוחת ערב. ארוחת בוקר וערב כלולות.

יום 11 – בתאניה, הדרך לאמאוס, חזרה לארה"ב

יום חמישי, 26 בנובמבר, 2020
בקרו בביתאניה, ביתם של לזרוס, מרתה ומריה, המקום שבו ישוע נהנה מחבריו הטובים. כאן אנו חוגגים את מיסת הפרידה שלנו*. לאחר מכן סעו בדרך לאמאוס כדי לבקר במרכז הכנסים והמבקרים של סקסום, שם נוכל לסקור את העלייה לרגל שלנו ולקבל הזדמנות להתוודות. לאחר מכן תיהנו מארוחת הפרידה שלנו, המזכירה את כל הזמנים הטובים שביליתם יחד עם כל החברים החדשים שלכם. העברה לנמל התעופה בן גוריון לעיבוד לטיסה חזרה. התכוננו לעבור אבטחה עליונה (ארוכה) לפני העלייה למטוס. הירגע ותהנה מטיסת הלילה שלך. ארוחת בוקר וערב כלולות.

מתעניינים בפעילות זו ? כיתבו לנו

תמונות מפעילויות אחרונות שלנו

מעיינות חמים בקו חוף ים המלח

מתעניינים בטיול שלנו?

נפלאות ים המלח

ארץ הבולענים

הטיול נמצא למרגלותיו של צומת מצוקי דרגות. האזור משמש אבן שואבת למטיילים רבים הפוקדים את האזור.המבקרים הרבים מתרכזים בטווח צר בו נמצאים מספר מעיינות חלקם חמים. במקום פזורים מספר אוהלים וזולות המשמשות את מי שבחר להתנתק מהחברה.אם אתם חוששים מהמוניות על דאגה. אזור  הטיול מטויל באופן מינימלי ורק על ידי מי שמכיר את האזור, מכאן אין חשש מהמוניות המטיילים.תוכלו לחוות ניתוק, בתוליות וטבע פראי מובטח לכל מי שיבחר להצטרף.

תמונות מפעילויות אחרונות שלנו

אזור הפעילות על מפת גוגל

נפלאות ים המלח

ארץ הבולענים

הטיול נמצא למרגלותיו של צומת מצוקי דרגות. האזור משמש אבן שואבת למטיילים רבים הפוקדים את האזור.המבקרים הרבים מתרכזים בטווח צר בו נמצאים מספר מעיינות חלקם חמים. במקום פזורים מספר אוהלים וזולות המשמשות את מי שבחר להתנתק מהחברה.אם אתם חוששים מהמוניות על דאגה. אזור  הטיול מטויל באופן מינימלי ורק על ידי מי שמכיר את האזור, מכאן אין חשש מהמוניות המטיילים.תוכלו לחוות ניתוק, בתוליות וטבע פראי מובטח לכל מי שיבחר להצטרף.